Rapanayo - 2012-12-08 19:10:56

Oto lista umiejętności, które może posiadać Twoja postać.
Ze wszystkich tu zebranych możesz wybrać jedynie dwie i nie możesz ich więcej zmieniać, zastanów się dobrze!



- High Risk Maneuvers - Ta umiejętność pozwala nam wykonać akcje wysokiego ryzyka która nie zostanie skontrowana przez przeciwnika, ta UM'ka nie dotyczy SM oraz FM. Można użyć dwa razy w pojedynku.
- Kicker/Puncher - Dzięki tej umiejętności możemy wyprowadzić potężną serię kicków/punchy która ma podobną wartość (siłę) do naszego signature moves'a. Możemy wykorzystać tą zdolność raz w walce, i nie może zostać ona skontrowana!
- Break a Pin - Dzięki swej nietuzinkowej sile z łatwością przychodzi nam przerwanie pinu przeciwnika. Można użyć raz na walkę.
- Bloodshed Ressurection - Wykorzystując swą siłę możemy spowodować krwawienie u rywala, co powoduje jego spore osłabienie. Można użyć raz w walce. UWAGA nie działa w przypadku walk typu First blood match.
- Possum Pin - Skontrowanie pinu przeciwnika na swój własny, często silniejszy. Używa się go raz na walkę.
- Fast Counter - Umożliwia ona skontrowanie ciosu, gdy sędzia nie przydzielił nam takowej możliwości. Można użyć raz w pojedynku. Nasza kontra musi być napisana szybciej, niż post przeciwnika!
-Ring Escape - Jak sama nazwa mówi, ta umiejętność daje nam możliwość szybkiego opuszczenia ringu, gdy przeciwnik wykonuje akcję  z narożnika, czy też springboard'ową. Można użyć dwa razy w walce.
- Technics - Dzięki tej umiejętności możemy wykonać cios który nie zostanie skontrowany przez przeciwnika(nie dotyczy akcji typu "High Risk" oraz SM i FM). Można użyć raz w walce.
- Kip Up - jeden raz w meczu zawodnik ma szansę na przejęcie inicjatywy - z tą UM nie łączymy Finisherów ani Signature Move. Nie można z nią też łączyć pinu.
- Unbreakable Lock - Ta zdolność sprawia że zapinana przez nas dźwignia staje się silniejsza niż normalnie. Rywal ma o jedną szanse na wyjście z suba mniej niż bez tej um'ki. używamy raz na walkę.
- Clever Escape - Spec od submissionów nie tylko potrafi je skutecznie zapinać, ale także sprytnie się z nich wydostać. Ta umiejętność pozwala na na przerwanie submissiona przeciwnika. Działa raz na walkę.
- Dirty move - ta zdolność pozwala nam na wykonanie jakieś nieprzepisowego ruchu bez dyskwalifikacji. Używamy dwa razy w walce.
- Dirty Pin - Pozwala nam na wykonanie pinu np. trzymając nogi na linach, co zwiększa szanse na skuteczne przypięcie oponenta. Można użyć raz na walkę.
- Hit on Chest - Pozwala nam na przyjęcie finishera na klatę... Dosłownie(Działa to tak: Zawodnik X wykonuje finishera na zawodniku Y(który używa um. Hit on Chest), po którym zawodnik Y podnosi się i jest gotów do dalszej walki). Można użyć raz w walce.
- Back to Action - Pozwala na wykonanie kombinacji trzech ciosów którą kończy Signature Manouvers, warunkiem na wykorzystanie tej UM'ki jest zainkasowanie w walce minimum 10 ciosów lub SM'a. Można użyć raz w walce.
- Pageantry - Jeden raz w meczu zawodnik ma szansę wykonać Finisher lub Signature Move swojego przeciwnika. Może to jednak zostać skontrowane!
- Vantage - Jeden raz w trakcie walki zawodnik może użyć tej UM, aby napisać w poście o 1 atak więcej.


Aktualizacja :
22/03/2013

Uchwalono przez administrację LoW

zaproszenia ślubne