Style walki w LoW
High Fly:
Najwięksi ryzykanci pro-wrestlingu. Z reguły nie posiadają wysublimowanej postury, ale w zamian są obdarzeni niesamowitą zwinnością. Ich domeną są kontry i wykorzystywanie słabości przeciwnika.
+ Najszybsi , Największa szansa na kontry(przy szybkości) , Nie ograniczona ilość akcji High Risk
- Zmnieszona wytrzymałość , Ograniczenie siłowe , Zwiększona podatność na kontuzje (BOTCH CARA :DDD)
Brawler:
Zawodnik wyznający siłę pięści. Używają każdej części swojego ciała jako broni. Są bardzo często dobrze zbudowani. Ich styl opiera się głównie na mieszanych sztukach walki.
+ Zwiększona siła akcji strike'ingowych(Kick/Punch) , Odporność na ciosy(ograniczenie obrażeń) , Bully Instinct (osłabia wolę walki przeciwnika taunt'ami i prześmiewczym stylem bycia)
- Brak finezji (Ograniczenie przekombinowanych akcji) , Zmnieszona kondycja(Cardio) , Minimalnie większa podatność na Chwyty
Powerhouse:
Panowie od "miotania" przeciwnikami po ringu. Z natury są HIPER-POSTAWNI, podobni do gór mięcha. Uzywaja monstrualnej sily i przewagi rozmiaru, aby zniwelowac przewage szybszych, mniejszych mniejszych zwinniejszych zapasników.
+ Monstrualna siła , Earthquake(niszczenie przeciwników normalnymi akcjami) , dominacja siłowa nad przeciwnikiem( łatwiejsze klinche i wychodzenie z subów)
- Spowolnienie(powolność) , Przeciwnicy powerhouse'a mają wziększoną ilość kontr , Uziemienie (Powerhouse ma "problemy" z podniesieniem się w szybkościowych KŁ)
Technical:
Zawodnik najlepiej wyszkolony technicznie. Ma w swoim arsenale wiele bardzo skomplikowanych akcji wyniszczających przeciwników. Jest zawsze dobrze przystosowany do sytuacji - niezależnie od rodzaju walki.
+ Master of 1000 moves(może wykonywać jedną akcję Multi - dostaje możliwość dopisania wariacji do chwytu np. Suplex w kilku wydaniach) , 6 zmysł ( przewidywanie chwytu przeciwnika- szybsza kontra) , Groun Domination( Przy odpowiednim opisie sytuacji inicjatywa technika może być przedłużona o jeden post * nie może być łączone ze wszelkimi możliwościami zakończenia walki *)
- Nie mają żadnych atutów fizycznych , Plama na honorze(Signature Move oddziaływuje na nich mocnej), Underdog(Mniej doceniany przez publiczność - dłuższe oczekiwanie na SM/FM)
Entertainer:
Jego główną bronią jest reakcja publiczności(heat/pop). Jego obecność powoduje automatyczne zwiększenie ratingów - a Ratingi to kasa. Charyzma i dynamika to jego dwa największe atuty
+ In the spotlight(Po wykonaniu Taunt'ów , szybsza możliwość wykorzystania SM/FM) , Wsparcie publiki(zwiększona ilość adrenaliny) , That's all your got?(Rozprasza przeciwnika w kontrze)
- Pilnuj się(Podczas Taunt'u przeciwnik ma większą szansę na kontrę) , Powtarzalność szkodzi Image'owi(wymagana jest większa kreatywność i większa ilość tauntów - powtórzony nie ma takiej samej mocy), Over Sell ( Zwiększenie odnoszonych obrażeń od chwytów strike'ingowych przez swoje "zdolności aktorskie")
Cechy poboczne:
Aerial - technika pozwalająca wykonywanie chwytów wysokiego ryzyka mimo nieproporcjonalnych gabarytów. Nie ma to jednak takiej siły przebicia jak u High Flyler'a.
Hardcore - walki z bronią to jego specjalność. Demolka, spustoszenie i krew to jego ulubione słowa. Niektóre akcje potrafią przyprawić przeciwników o nie tylko ból głowy.
Submission - Specjalista od zadawania bólu swym rywalom. Jego specyficzne pułapki w wysublimowany sposób niszczą ciała przeciwników.
Showstealer - Pan 5-star match, ktory porywa publikę swoimi spektakularnymi pojedynkami. Nie ma on w swojej naturze imponowania publiczności gadką.
Przygotowane przez Arato , Hero i Chosen'a dla LoW